Brand Together: How Co-Creation Generates Innovation and Re-energizes Brands

Код товару: 100011002
795 грн
Товар закінчився
Виробник:
Kogan Page
Мова
Англійська
Кількість сторінок
172
Обкладинка
М'яка
Розмір
155х235 мм
ISBN
978-0749463250
Автор
Николас Инд. Клэр Фуллер. Чарльз Тревейл
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

Any business that wants to continue growing has to consider new ways of developing and engaging with customers and clients. Innovation and co-creation have emerged as the key topics in the post-recession business environment.

Brand Together shows how to involve all stakeholders in the process of creativity - providing inspiration on how to revitalize brands and enable them to succeed in the new world of customer engagement and participation. It shows how to intertwine innovation with brand strategy and provides guidance on how to co-create with customers from a brand perspective.

Drawing on case studies on companies such as Kraft, McDonald's, IBM, Google and Lego, Brand Together offers valuable insights for marketing and branding professionals and for individuals who want to grow their business and their brand.

Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22