Настільна гра 5-в-1 «Словотвір», Nice Game

Код товару: 100047981
175 грн
Товар закінчився
Виробник:
Nice Game
Мова
Українська
Розмір упаковки
42 х 30 х 6 см
Для кого
для дівчаток, для хлопчиків
Вік
від 6 років, від 9 років, від 14 років, від 10 років, від 13 років, від 5 років, від 12 років, від 8 років, від 7 років, від 11 років
Кількість гравців
від 2 до 10
Вид
Склади слово
Жанр
Розвивальні, Навчальні, Навчання мови
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

Настільна гра «Словотвір» має п'ять варіантів:

  • 1-й і 2-й — для дітей 5-6 років, яких батьки готують до школи, вчать складати слова.
  • 3-й — для школярів 1-4 класів для розширення словникового запасу.
  • 4-й — для школярів 5-7 класів, які будуть вчитися швидко думати, щоб перемогти, склавши більшу кількість слів.
  • 5-й — для школярів старших класів і дорослих, які хочуть позмагатися на предмет кращого знання української мови.

У грі передбачено шість чистих карток, на яких, при необхідності, можна написати букву, якої може бракувати у вигаданому слові.

Правила гри для дітей 5-6 років: дитина за допомогою наведеної нижче лічилки разом з ведучим визначає того, хто починає гру.

«Тікав заєць через міст. Довгі вуха, короткий хвіст, а ти далі не тікай, рахувати починай, раз, два, три — першу букву ставиш ти!».

Перший варіант: «Вчимося складати слова». Той, хто вчить дитину, обирає на власний розсуд будь-яку букву і кладе її на стіл. Дитина за допомогою дорослого виставляє праворуч від цієї літери наступну букву майбутнього слова. Таким чином, крок за кроком, в ігровій формі, дитина вчиться складати слова. Ускладнюючи гру, або, навпаки, допомагаючи дитині швидше скласти слово, можна виставляти наступну букву не тільки справа, а й зліва від вже виставлених на ігровій поверхні букв. Після складених дитиною кількох слів можна заохотити її, вручивши невеликий приз.

Другий варіант: «Вгадай слово». Той, хто вчить дитину, бере картки з літерами, склавши для себе будь-яке нескладне слово, і розкладає хаотично картки на столі літерами вниз. Маленький гравець спочатку відкриває всі картки з літерами, а потім з допомогою і різноманітними підказками складає слово, яке було задумане дорослим.

Правила гри для школярів 1-4 класів: «Відкрий наосліп — склади більше». Картки розкладаються на ігровій поверхні літерами вниз і перемішуються. Це «закритий банк букв». Гравці по черзі беруть картки, відкривають і викладають у себе, після кожної чергової взятої букви спробувавши скласти слово з будь-якою кількістю своїх букв. Складені слова розміщують у себе. Гра триває до останньої відкритої літери. Перемагає той, хто склав найбільше слів.

Правила гри для школярів 5-7 класів: «Хто швидше складе». Картки з буквами знаходяться в комірках коробки. Ведучий встановлює час для складання слова гравцями — 30 секунд. Гравці по черзі вмикають секундомір, беруть у межах цього часу одну букву, складаючи своє слово. Виконавши завдання, гравець включає секундомір для наступного учасника. Повторювати слова, які вже складено іншим гравцем, заборонено. Якщо учасник не встиг скласти слово за 30 секунд, в гру вступає наступний гравець. Гра припиняється, коли ніхто з учасників по черзі не створив слова за 30 секунд. Переміг той, хто склав найбільше слів.

Правила гри для школярів старших класів та дорослих. Гра може відбуватися між двома-трьома гравцями або двома командами, що складаються з двох-п'яти гравців.

  1. Жеребкування визначає, хто робить перший хід.
  2. Гравець або команда, що починають гру, відкривають одну з трьох фішок для визначення, що буде створюватися: іменник, прикметник або дієслово.
  3. Змагання триває до семи переможних раундів.
  4. Гравець або команда, яка за результатами жеребкування робить перший хід, виставляє на ігрове поле будь-яку букву, що входить до складу слова, яке відоме гравцю чи команді, і включає секундомір.
  5. Слова читаються зліва направо.
  6. Не більш ніж за 30 секунд інший гравець або команда виставляє на ігрове поле праворуч або ліворуч від виставленої букви свою букву. При цьому гравець повинен знати слово, до складу якого входять виставлені на ігровому полі літери. Щоб не надавати супернику перевагу в часі, доцільно виставляти букву в останні 5-10 секунд.
  7. Як тільки буква покладена, гравець знову вмикає секундомір для іншого гравця.
  8. Дії, зазначені в п. п. 6 і 7, повторюються до тих пір, поки: А) один з гравців не встигне за 30 секунд виставити свою букву. Б) закінчено слово (неважливо, що гравець міг мати на увазі інше слово).
  9. В такому випадку гравцеві оголошується поразка в раунді. При цьому учасник, що виставив останню букву, повинен назвати слово, яке було задумано попереднім гравцем. Якщо виявиться, що він не знає такого слова — йому зараховується поразка у раунді.
  10. Переможений гравець починає новий раунд.
  11. Заборонено використовувати абревіатури, складноскорочені слова.
Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Схожі товари

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22