Підземелля (Кроти-шукачі скарбів). Настільна гра, Ravensburger

Код товару: 100019973
1 079 грн
Товар закінчився
Виробник:
Ravensburger
Розмір упаковки
37 х 27 х 6 см
Для кого
для дівчаток, для хлопчиків
Вік
від 6 років, від 9 років, від 10 років, від 12 років, від 8 років, від 7 років, від 11 років
Кількість гравців
від 2 до 4
Вид
Ходилки
Жанр
Стратегічні
Комплектація
4 ігрових поля; 1 "золота лопата"; 10 червоних фігурок кротів; 10 синіх фігурок кротів; 10 зелених фігурок кротів; 10 жовтих фігурок кротів; 4 комплекти фішок 4 різних кольорів; 1 інструкція
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

Кому не вистачить нори? На перший погляд, ігрова механіка "Підземелля" дуже проста: відкривай жетони з кількістю ходів, переміщай фішки кротів і намагайся першим дістатися нори, що веде до золотої лопати. Але варто вникнути в процес, відчути, скільки стратегічних здібностей потрібно, щоб перемогти, і все — від цієї гри вам вже не відірватися. Можу копати, можу не копати. У кротів немає інших варіантів, крім як копати: на кону золота лопата — хто першим до неї добереться, той і найбільший молодець. Чотири ігрових рівні з круглими норами кладуться один на одного в коробку, поверх жаданого призу. Отвори на них розташовані неоднаково — у цьому вся сіль гри: діставшись нори на зеленому поверсі і вставши в неї фішкою, після закінчення раунду ви опинитеся на червоному рівні. На якому дірки знаходяться зовсім в інших місцях — потрібно обмірковувати тактику заново! Поспішайте зайняти місця. Важливий нюанс: на початку гри фішки кротів розміщуються на ігровому полі... на ваш розсуд! По черзі ви і суперники ставите свої фігурки на ті вільні клітини, від яких дістатися нори буде, на ваш погляд, найпростіше. Понеслися наввипередки.

Пересуванням кротів по полю керують тільки два фактори — удача та сила вашої думки. Причому, здебільшого, результат гри залежить саме від ваших рішень. Візьміть свої жетони, перегорніть, щоб не було видно чисел, перемішайте і починайте ходити. Кожен гравець по черзі розкриває один з жетонів, дивиться, скільки ходів йому випало, і вирішує, як ними розпорядитися. А повертати ми не вміємо! Кроти вміють ходити тільки прямо. Тобто пройти на крок вперед, а потім повернути праворуч, до нори, не вийде. Кроти не вміють повертати на кутах. Тобто ви не можете ходити кротом по периметру поля. Доведеться прораховувати хитрі комбінації, щоб опинитися там, де потрібно. Один з кротів зобов'язаний походити, коли ви відкрили жетон. Навіть якщо при цьому він пройде повз нори. Або й зовсім її покине. Кроти залишаються на своїх місцях, тільки якщо вам вдалося всіх їх загнати в нори до того, як відкрився новий рівень. Скільки у нас часу на підкоп? Наступна локація відкривається тільки тоді, коли всі дірки на поточній виявляються закриті фішками. Зрозуміло, що нор на всіх не вистачить. Тут все, як у відомій грі, в якій комусь завжди не вистачає одного стільця: одні кроти добираються до нір і закопуються все нижче і нижче, інші — йдуть з гри разом з рівнями, що вибувають.

Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Схожі товари

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22