Скарга — це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

Код товару: 100014487
251 грн
Товар закінчився
Виробник:
Наш Формат
Мова
Українська
Кількість сторінок
280
Обкладинка
Тверда
Розмір
210x145
ISBN
978-6177513819
Автор
Барлоу Дж.
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney
Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.
Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22