The Conversation Manager: The Power of the Modern Consumer, the End of the Traditional Advertiser

Код товару: 100011150
636 грн
Товар закінчився
Виробник:
Kogan Page
Мова
Англійська
Кількість сторінок
212
Обкладинка
М'яка
Розмір
155х235 мм
ISBN
978-0749466596
Автор
Стивен ван Беллехем
    Способи доставки
  • Нова Пошта
  • Justin
  • Кур'єром по Києву
    Зручна оплата замовлень
  • Готівкою при отриманні
  • Безготівковий переказ
  • VISA/MasterCard/Privat24
  • WebMoney

The increasing popularity and importance of social media in the recent years has created a growing gap between modern, internet savvy consumers and traditional advertising. Since old tried and tested marketing techniques are no longer effective, marketers need to engage with the new breed of consumers. In order for marketers to become effective conversation managers, it's essential for them to learn to listen and communicate with their consumers.

Based on four years of primary research, The Conversation Manager explains the evolution of the modern consumer and clearly demonstrates why traditional advertising no longer works. Illustrated with an extensive number of examples of advertising campaigns, this book is full of practical tools to help transform a company's strategy and kick-start conversations with its customers.

Поки що немає коментарів
Написати свій відгук
Ім'я *
Email
Залиште коментар*

Схожі товари

  • Бізнес і економіка: Zero to One: Notes on Start Ups, or How to Build the Future (9780753555200)
    -6%
    Zero to One: Notes on Start Ups, or How to...
    652 грн
    613 грн
    Код: 100013061
    отзывов (0)
    В наявності
    АвторThiel, P.
    Кількість сторінок224
    Розмір126 x 198 x 14

Наші знижки та спеціальні ціни

Перевірте пропозиції по акції. Економити приємно!

Подивитись все

Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: (044) 599-05-22